منتديات وانتوهـــــــات كل الجديــد وكل اللى فــات
ايوة بغير  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ايوة بغير  829894
ادارة المنتدي ايوة بغير  103798

ايوة بغير  613623
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا ايوة بغير  829894
ادارة المنتدي ايوة بغير  103798

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

كبـــارا ً بدأنــــــــا ......... وكبارا ً نستمـــــر

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول
*** المواضيع المثبته والهـــــامه ***
لزيارة جروب وانتوهات على الفيس بوك والإنضمام اليه اضغط هنــــــــــا .. شاركنا .... واعمل دعوة لصحابك .....

ايوة بغير

كاتب الموضوعرسالة
ميدو المجروووح
عــــابر سبيل
عــــابر سبيل
ميدو المجروووح

ذكر
عدد المشاركــات : 26
sms message sms message : النص

النــقــــــاط : 13448

ايوة بغير  Empty
مُساهمةموضوع: ايوة بغير    ايوة بغير  Empty24/2/2012, 07:04

ايوة بغير
ايوة بغير لانا ضعفان ولا نقصان ولا مسطول ولا سكران ولازايغ من عينى الضى ولا حد احسن منى فى شى بس بغير
والى قلولك غيرت الراجل قلة ثقة او قلة فهم خلق حمير غيرت الراجل نار فى مراشد نار بتنور مبتحرقش واحنا صعيدة بنستحملش
شمسنا حامية وعرقنا وطبعنا حامى والى تخلى صعيدى يحبة يبقى يغلبها اصلنا ناس على قد الطيبة كلنا هيبة والنسوان فى بلدنا جواهر
طب لو عندك حتت ماس هتخليها مداس للناس ولا هتقفلى اوضة عليها بميت ترباس يمكن حتى تاجرى ليها جوزين حراس
يبقى لانا غافل ولا نايم كل الفرق ما بينى وبينك انى صعيدى ينعل ابو دا اليوم الى اكحل الى لله اخر ولا اول الى طلعت لقتنى صعيدى
لو كان بايدى كنت اعملك هندى بريش واقلب شعرى كنيش كربيش والبسلك سلسلة مدلدلة خرزة وقلب بس ازاى البسلك سلسلة هو انا كلب
ثم العبرة مهيش فى البس اصل المشكلة مش فى اللبس المشكلة عندك عنادك قولت اسيبها وبكرة تحس بعدة تحس بعدة تحس دانا لو جبس كنت
زعقت ماشى صداقة وماشى زمالة بس مجتش على الرجالة مهى نسوان الدنيا كتير وانا مبقولش تخسمى الناس ولا تتحجبى عن الرجالة
ولا تعتكفى وتسكنى دير بس ياريت حبت تقدير انى بحبك وانى بريدك وانى زرعت حياتى فى ايدك وانى غزلت بنات الدنيا عقود على جيدك
وانى تعبت من التفكير وانى بريدك

ايوة بغير
صفحة 1 من اصل 1