منتديات وانتوهـــــــات كل الجديــد وكل اللى فــات
عزيزي الزائر / عزيزتي الزائرة يرجي التكرم بتسجبل الدخول اذا كنت عضو معنا
او التسجيل ان لم تكن عضو وترغب في الانضمام الي اسرة المنتدي
سنتشرف بتسجيلك
شكرا
ادارة المنتدي


منتديات وانتوهـــــــات كل الجديــد وكل اللى فــات

كبـــارا ً بدأنــــــــا ......... وكبارا ً نستمـــــر
 
الرئيسيةالبوابةاليوميةس .و .جبحـثالتسجيلدخول
*** المواضيع المثبته والهـــــامه ***
لزيارة جروب وانتوهات على الفيس بوك والإنضمام اليه اضغط هنــــــــــا .. شاركنا .... واعمل دعوة لصحابك .....

شاطر | 
 

 هتلسع ولا ايه نظامك

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
نيوتن
مشــرف
مشــرف
avatar

رقم العضـــويــــــه : 13
ذكر
تاريخ التسجيل : 27/10/2009
عدد المشاركــات : 207
مزاجك ايه ؟ : تعباااان اوى اوى
sms message sms message : NO LOVE NO MISSING NO FEELING
ALL THIS THING IS DISAPPEARED
EXCEPT FROM U MY HONEY


النــقــــــاط : 8940

مُساهمةموضوع: هتلسع ولا ايه نظامك   27/11/2009, 22:50

لو ما لسعتش ماحدش هيحس بيك

اممممممممم ...مش مصدقنى ؟؟!!

طب تعالى كده نتكلم بالعقل ..

المثل بيقول ايه :

" اللى اتلسع من الشوربة ينفخ فى الزبادى "


بالذمه لو الشوربه مكانتش بتلسع كان حد افتكرها ولا عبرها فى مثل ولا فى اى حاجة ؟؟!!

طبعا انا مش بقولك السع زى الشوربة

لأ تعريف لاسع فى قاموسنا (( الشباب يعنى ))

يعنى حد مختلف ، دايما بيعمل افكار جديدة . بيفتكس يعنى

للاسف 3/4 اللاسعين لاسعين بطريقة مش حلوة

يعنى ماشى بمدأ خالف تعرف ... قلد تظهر .. اتجنن تبان .. كدا يعنى

طبعا دا مش صح

اللى انا اقصده باللسعان بقى


انك تكون انسان مختلف

بمعنى مميز .. يعنى ترفع شعار لا للتقليد
يعنى تكون انت يعنى متقلدش حد
يعنى تكون مبتكر مخترع مفتكس

لا لتقليد الغرب فى حاجات مش متفقة مع مجتمعك

لا لتقليد اى حد من غير اقتناع حقيقى باللى انت بتعمله

كمان اعملك اسلوب خاص فى حياتك

لأن ظروفك مش هى ظروف غيرك

واعملك اسلوب خاص فى الكلام

ماتتكلمش غير فى اللى تعرفه

وطبعا اللى انت تعرفه مش زى اللى غيرك يعرفه

فبالتالى هتكون انسان مختلف

وتكون لاسع فى الحق

يعنى دايما تقول الحقيقة وتدور عليها
ومش اى حقيقه .. اللى انت مقتنع بيها وبس

هاتتلسع وتتوجع بس صدقنى هتكون مختلف


وهتلاقى الناس بتحترمك وتبصلك بصة مختلفة عن اى حد

ها هتلسع ولا ايه نظامك ؟!!!

*******WwW.oNe2HaT.own0.com*******

وانتوهات .... كبـــارا ً بدأنــــــــا ......... وكبارا ً نستمـــــر


ياااااااارب
لما فكرت بكتمان احزانى ...
ارعبنى قولك (وابيضت عيناه من الحزن فهو كظيم)..
وكلما فكرت بالبوح بصوت مرتفع
تذكرت قولك (وبشر الصابرين)..

يااااااااارب ارحمنى

((( اسف انى حبيتك بجد)))
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ABORASHED
مشــرف
مشــرف
avatar

رقم العضـــويــــــه : 10
ذكر
تاريخ التسجيل : 23/10/2009
عدد المشاركــات : 168
مزاجك ايه ؟ : عال
sms message sms message :
You must be a good runner
because you are always running in my mind
you must be a good thief
because you have stolen my heart
and I am always a bad shooter, because
I Miss You Always


النــقــــــاط : 8758

مُساهمةموضوع: رد: هتلسع ولا ايه نظامك   28/11/2009, 05:44


عنى انا هلسع حالا


تسلم ايدك ياباشا
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahmed adel
عــــابر سبيل
عــــابر سبيل
avatar

ذكر
تاريخ التسجيل : 03/12/2009
عدد المشاركــات : 10
مزاجك ايه ؟ : حب الناس والتعامل مع البنات
sms message sms message : اهلان بمحبين موقع انتوهات

النــقــــــاط : 8071

مُساهمةموضوع: رد: هتلسع ولا ايه نظامك   13/12/2009, 05:52

لا لوفيها لس انا السع بس حاسب الحريقة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هتلسع ولا ايه نظامك
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
منتديات وانتوهـــــــات كل الجديــد وكل اللى فــات :: منتديـــــــات آدم :: قضـــــــــايا آدم-
انتقل الى: